hantu…

hantu…

Agak kecewa lps kenduri arwah 9hb hrtu yakni on besday aku yakni ms perhmpnn haram jadah komunis china doll itew..xdpt nk mkn doyan..aku bknla hantu doyan pun..cuma bile berkumpul sedara mara rmai2 suka tgk anto2 tu melantak doyan 😉

Malang siot besday aku jd tarikh bersejarah ngra *tangan d bahu sambil cebik bibir*

mak su aku ckp, ada jek org jual doyan kat sg besar tu…tp adik aku round, xde lak..xde rejeki..

Kesudahnyer, bile hidung dan tekak dh xtertahan, aku ajak adik aku mkn buffet doyan kat SS2..bayar rm9, mkn smpai muntah..kekeke…ilangla gian nk mkn doyan..pasni golek2 dpn aku pun, aku dh xheran..dia pnya imunisasi doyan tu thn lg..

Xle mkn byk2 sgt doyan ni..skrg musim kemarau..sesetgh tempat jerebu..mlm2 berkuap kepanasan..tgk aku, kol 2pg pun mandi lg…

Gerai doyan yg aku mkn td tu, penah msk jln2 cr mkn..sbb nmpk plak jjcm kat situ..best durian stall in town 🙂

Nk g, bwk yg btl2 hantu doyan..klau mcm bdk kecik afiza tu, baik beli timbang jek..sebijik pun da ckp..tp klau ita tu, hebat..dia mmg kaki melantak pun..bdn jek x gemok2..ada bela kot 😛

Advertisements

3 thoughts on “hantu…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s